;)

denna helg lite kort då;)

först åkte jag, frida och rebecca hem till rebeccas farmor och badade. årets först dopp ;) hur skönt och kul som hälst. så gick vi och köpte glass och en massa sånt. sen åkte jag hem till pappa och grillade och dom stannade kvar där och grilla, sen när jag var klar åkte jag hem till hanna där dess också var. så packade vi hannas grejjer. sen åkte vi hem till mig och packade mitt, sen åkte vi till bellens baksida där vi skulle tälta, vi hade 2 tvåmanna tält, jag hanna och emilia i ett och dess och bells i ett. så packade vi in våra saker i tälten och så, sen så hade inte vi nå godis , så jag emilia och rebecca åkte till kvantum 10 över 9 på kvällen, så ringde hanna och sa att vi skulle vänta lite för att dess skulle  komma efter, så rebecca skulle ringa till dess och fråga var hon var, men då var det en gubbe som svarade ( trodde rebecca ) men det var hanna, hahah xD sen så mötte vi henne så cyklade vi dit. så köpte vi godis och så, sen så åkte vi tillbaka,. så satt vi och prata och så, sen bestämde vi att vi skulle vända på ett tält så dom var mot varanda. men då märkte vi att det var helt trasigt så lära jag springa hem typ halv 12 på natten och hämta mitt 3manna tält. så satt vi upp det och så, så flyttade jag över till det tältet eftersom det var varmare och större. sen efter en stund kom hanna och emilia också in för dom frös , så då låg vi 5 personer i ett 3manna tält, hur ttrångt som hälst. + att bella lärade ha större plats för sin korsett och så, stackarn :/ men sen skickade vi ut dess för hon snackade för mycket , så somnade hon i det andra kalla tältet. haha. sen på morgonen spelade vi lite fotboll och så , sen packade vi ur tälten. och nu sitter jag här och ska snart iväg på match, vi möter storvik och det är serieprämier. najs. aja hare ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag orkar inte läsa men du ska få en komentar :D:D

2008-05-12 @ 17:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0