bästa frida ;)<3

just nu sitter jag hemma hos frida, jag har sovit här inatt, igår kom jag hit typ vid 3 och då gick vi ut , sen klockan 7 gick vi in igen, haha, vi spelade fotboll och hoppade studdsmatta, det var kul, men sen började de ju att rengna så då gick vi in, då satt vi oss vid datorn och började spela nå spel., så satt vi och spelade de hela kvällen och typ till klockan 12. sen gick vi och la oss och så, sen nu på morgonen cyklade vi till trebo från jäderfors och sprang med fotbollslaget. sen cyklade vi hem igen, det är värt en applod tycker jag, iaf, sen så nu sitter vi här igen och nördar det där spelet fast vi klarar typ aldrig level 44 och så när man förlorar då ¨måste man börja om från 1 igen, så har man inte kvar någonring man har köpt , värsta dåligt, men nu ska vi käka lite varma mackor, muuums, och sen ska vi väl gå iväg kanske och köpa å godis för jag är nämligen hur sugen på godis som hälst. aja,

hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0