5dagar !

just nu sitter jag hundvakt medans mamma och frida är och köper lite presenter åt mig ;) haha, så då kom jag på att jag kanske skulle blogga lite eftersom det var ett tag sen jag skrev, menmen,

och här kommer lite dagens då ;

dagens roligaste ; typ datorn ;)
dagens tråkigaste ; att jag itne har någonting att göra.
dagens kläder ; jeans uppdragna till knäna och så ett linne och en svart tjocktröja ;)
dagens hår ; knut på huvve .
dagens köp ; ingenting än så länge
dagens träning ; inget, typ bara promenad och lite fotboll själv på baksidan
dagens mat ; frukost än så länge, en macka och ett glas multivitamin,
dagens datum ; 24 maj ;)

sharå =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0