rebbecca är min klant !

igår;  idag var jag i valbo först. gick runt och köpte lite småsaker, sen kom jag hem och så sa rebecca att jag skulle prata med henne en stund så jag gick till henne, sen så prata vi en stund och sen skulle jag hem och käka , sen gick ´jag hem till rebecca igen och då satt vi vid datorn en stund, sen gick vi ner och spelade kort, olika spel. jag vann typ hela tiden ;) sen käkade rebecca sen spelade vi kort med hennes mamma också, vi spelade chicago (stava) det var kul. men rebecca vann med typ 3 poäng tror jag :/ haha men jag kom två :) sen gick jag hem och la mig och kollade på film. sen gick jag och la mig,

idag ; skolan till 14.30, hade utvecklingssamtal. allting var bra ;) ´bra de (Y) ;) sen så satt 5orna och berättade vad dom gjorde i polen typ resten av dan :) sen gick jag hem och satt mig vid datorn, najs de ;) och nu sitter jag här. ikväll blire nog träning , menjag är förkyld och då är det ju inte så bra att träna, men aja, får väl se ;) tror det blir träning ialla fall :)

hare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0