moracupen !

ja som sagt var åkte vi ju till mora i fredags , ska berätta lite granna om vad vi gjorde och så nu då ;

vaknade på fredan gick upp och gjorde mig iordning,  sen gick jag hem till rebecca så tog vi våra väskor och gick till hasse där minibussen stog och väntade , vi packade in våra grejjor sen åkte vi och hämtade hanna x2 och emma och julia och matilda , sen åkte vi till thunbergs där vi mötte resten, så hoppade 94orna in i en buss och 93/95/92 orna in i en buss, sen så åkte vi iväg. det tog väl inte sådär jätte lång tid att åka dit , men det var trevligt iallafall, sen när vi kom till skolan så chekade vi in och gick in i vårat klassrum så började jag och julia pumpa våran madrass, det gick ju jättebra ;) not. det pyste ju självklart ut någonstans, men vi fattade ju inte det förns efter en stund. aja så hittade vi att vi hade glömt att stänga en sån där som man kan pumpa in i för det fanns ju tydligen 2 sånna ;) aja iaf så när vi hade pumpat klart bäddade vi och så packade vi upp lite grejjor, sen så på kvällen hade vi match mot nått lag (??) OCH JAG GJORDE SVERGES DÅLIGASTE MATCH NÅGONSIN !!!  men men vi förlorade med 4-1 eller nå ? sen så spelade vi lite fotboll på kvällen, och sen när vi skulle gå och lägga oss skulle jag ju självklart börja blöda näsblod också, så jag fick springa och hämta en masssa papper och så , sen tillslut så slutade det och så gick jag och la mig , sommnade väl ganska fort tror jag ; ) sen på morgonen gick vi och käkade frulle, sen åkte vi iväg på match mot sala tror jag ; ) det blev oavgjort ; 2-2 , sen åkte vi och åt mat och massa sånt, sen så klockan 2 hade vi match igen, och då vann vi med nått tror jag, alltså jag är senil så jag kommer inte ihåg hur mycket vi vann med och sånt, men iallafall. sen så åkte vi tillbaka till skolan och gjorde massa saker, sen på kvällen halv 10 hade vi match, vi vann med 7-0 tror jag att det var ; ) sså åkte vi tillbaka till skolan och gick och la oss. sen på morgonen så hoppade emilia på mig så jag började blöda näsblod igen , aja ingenting att göra åt, fast den här gången blödde jag värsta länga men ändå, så gick vi och åt frukost och sen så spelade vi match, vi vann med 3-1 mot mora ; ) sen så åkte vi och åt mat och sen åkte vi och kollade på när hagars pojkar spelade semifinal. dom förlorade på straffar. sen klockan halv 4 skulle vi spela final, vi förlorade med 2-0 första målet var ingenting att göra åt, väldigt bra placerad av dom, och andra målet hade vi tagit ut målvakten men tyvär så satt dom den så också, aja , sen så duschade vi och sen gick vi ut till bussarna och var redo att åka hem, på vägen hem var det väldigt trevligt. emma satt och skickade hur många sms till mig som hälst och i varje sms stog det ; skitunge, och då svarade jag ; aa och det ska ju komma från dig, så satt vi och höll på en ganska länge. sen så skulle emma läsa nått för oss men hon läste fel hela tiden så jag satt bara och garva ;) hahahha xD sen så skulle hon läsa våra horoskåp. min var väl inte sådär specillt rolig, men i emmas stog det att hennes kärleksliv skulle blommstra, och efter hon läste det började hon skratta, och jag också, julia och angelica sov och matilda satt och åt chips medans jag emma och hanna satt och pratade typ , och matilda litegrann ibland, så skrämde emma mig så jag fick en hjärtatack, inte roligt, fast jag började asgarva. men iallfall, sen hade vi tävlign i bussarna vi körde ganska fort faktiskt, och så öppnade emma och matilda rutan och emma skrek ; bajen svin , sen kommer matilda och ska skrika nåt men för henne blev det bara ; aaaa , hahah det var skitkul när vi var där ;) sen så kom vi hem och då släppte hasse av oss hemmas hos var och en, ganska skönt att vara hemma nu ialla fall, och självklart hände det mycket mer men jag orkar inte skriva allting ; )

jag lägger in lite bilder imorgon, hare ;)



Kommentarer
Postat av: heeeval, <3

du kan ju glömma att jag tänker läsa allt detdär!!!

2008-04-29 @ 21:01:35
Postat av: heval <3

jag har läst hela!! :D:D

2008-05-12 @ 17:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0