idag ! =)

godmorgon får jag ju ta och säga:)

nu så , om några timmar åker vi , nu ska jag bara fixa det sista, sen åker vi till mora ! :)
jag kommer knäppa massor med bilder som kommer ut här lite senare :) så kommer jag ju självklart skriva en massa om det ; )
vi kommer ju kanske ha hur kul som hälst där ;) , och så hoppas jag ju också självklart att det går bra där.
men det tror jag nog om vi verkligen vill, och vi vill ju. aja ni fattar nog att jag tror att det kommer gå bra ;)
vi ska spela första matchen ikväll mot ett lag som kommer från göteborg.
sen imorgon har vi 2 matcher, sedan blir det ju 8dal och kvartsfinal och semifinal och final om vi kommer så lång,:)
aja nu ska jag fixa iordning det sista,

hare bäst ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0