grattis pappa :)

börjar detta inlägg genom att säga grattis till pappa ;) hoppas du får en bra födelsedag :)

idag var jag i skolan och där hände det typ ingenting speciellt. först hade vi spanska till halv 10 och sen hade vi det efter rasten ända fram till 11. och då hade vi typ fritt. sen så hade  vi lunch , skitmat, sen efter lunch hade vi rast sen efter den så hade vi svenska , en uppgift och den var ganska lätt, sen hade vi idrott och då var jag inte med pga ; förkylning och knäskada :/:/ men jag är bra på fredag iaf  ;) sen så slutade vi klockan halv3 . då gick jag hem till pappa och sa grattis och nu sitter jag här. ska snart käka tårta MUMMMMMSS , men det blir ingen träning ikväll ;/ aja vi hörs , hare bra ;)

3 DAGAR ! tagga nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0