go & glad, kexchoklad ;)

haha för att jag är sämst på att komma på sånadär rubriker ;) men men, idag fyllde ju pappsi år så vi fikade lite hos han, vi åt daimtårta, och massa kakor. mums, sen vare tärning, fast jag tränade inte så jag satt och typ prata med emilia rebecca och emma, najsde ;) sen så har jag kommit på en sak, jag ska vara en personlig massör i mora (not ) men jag sa det ialla fall till emma och rebecca ! aja får väl se hur det blir med de, kan ju kanske vara bra för alla som skadar sig hela hela hela tiden, inte bra de, men då kan det ju vara bra om jag är sån ;) haha x) sen så åkte jag hem och nu ska jag kolla på hemmafruarna ;)
 
hare bäst:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0